lördag 23 juni 2012

Midsommarhelg


Oj, dagen igår gick i rasande fart och jag hann inte, som jag tänkt, blogga lite och önska en glad midsommar. Vi hade en härlig midsommar hos vänner i Klagshamn. Vädret var inte riktigt med oss utan det regnade nonstop från att vi steg upp ur sängen till ungefär 17-tiden. Sen sprack det upp och solen tittade fram. Typsiskt midsommarväder med andra ord...

När barnen väl hade kommit i säng satt vi vuxna och spelade spel. Det var väldigt länge sen jag fick tid att spela spel men jag älskar det!! Tack Fia och Mange för att ni gjorde vår midsommar så bra!

Nu är Lilla My på gården och leker, Minna sover middag och jag är på riktigt storstädarhumör så det är bäst jag fortsätter!

Glad forstättning på midsommarhelgen till alla som kikar in här!


Inga kommentarer: