onsdag 14 januari 2009

Dagisbesök

Idag har vi varit och hälsat på Lilla Mys dagis. När vi kom dit var dom lite förvirrade och visste inte riktigt vilken avdelning hon skulle vara på och dom fick ringa in en fröken som var ute på tur med barnen. Under tiden var det två andra fröknar som visade oss runt och berättade saker och ting för oss. Efter ungefär 45 minuter kom en av "våra" fröknar. Hon var jättegullig och förstående. Jag har varit, och är, lite nervös inför As arbetstider om att jag kommer vara själv med lämning och hämtning när han jobbar, att hans schema ändras typ hela tiden med väldigt kort varsel och att vi inte har någon hjälp om det krisar här i Skåne. Men det lugnade hon oss med att det var inga problem. Nu känner jag mig lite lugnar och tycker det är lite spännande med dagis. Självklart tycker jag det är skitläskigt också, men det tror jag alla mammor och pappor tycker :)

Inga kommentarer: