torsdag 1 januari 2009

Nyårasfton



Igår firade jag och Lilla My nyår med Ebba och Suz i Nacka. Vi åt jättegod mat och annat gott under hela kvällen. Pratade och mös som bara tjejer kan göra ;)



Lilla My vaknade av smällare 5min i tolv och jag satt med henne i en gungstol och vaggade medan dom andra tjejerna gick ut och såg fyrverkerier. Hon ville inte riktigt somna om utan låg på min mage och bara tittade. Tjugo över tolv fick hon välling och somnade om. Min lilla ängel... så tolvslaget blev lugnt för min del :)


Det blev mys med Suz pojkars små marssvin innan Lilla my skulle sova och vi andra skulle sätta oss och äta.

Vi vaknade halv åtta, tror jag, och dom andra tjejerna kom upptassande vid nio. Suz hade fått en juicepress i julklapp som vi pressade ner frukt i. Man kunde tex stoppa ner äpplen med skal på så spottade den ut skal och kärnor i en behållare. Jättesmidigt och vi fick massor med färskpressad juice som smakade SÅ gott. Perfekt start på 2009!


Söta tjejer som gjorde min nyårsafton alldeles speciell!

Inga kommentarer: