lördag 10 januari 2009

Lördag

Idag har varit en mysig och effektiv dag. Dagen började med att jag och Lilla My storstädade lägenheten och skurade alla golv. Det behövdes verkligen, (enligt Lilla Mys vita strumpor iallafall :/ ). Vi rensade bort det sista av julen och nu tycker jag det ser väldigt tomt ut här hemma. Sen åkte vi till Västa Hamnen och mötte upp Mimmi och Milton för en promenad in till byn där vi gick och strosade lite. Lilla My och jag tog en promenad tillbaka till Västa Hamnen eftersom vi hade parkerat bilen där. Här hemma har vi bara haft tjejmys, ätit god mat och läst lite böcker som Lilla My gillar.

Hon somnade klockan 1900 och efter det har jag varit lite mer effektiv här hemma. Men nu tänker jag sätta mig i soffan med min fruktsallad och te och se det första avsnittet av den nya danska serien Livvagterne. :)

Inga kommentarer: