tisdag 20 januari 2009

Lilla My sov hela natten lång och vaknade klockan 7 i morse. Det tror jag både hon och jag behövde efter gårdagen. Idag verkar hon vara på lite bättre humör och jag hoppas vi får en mysig dag. Vi fick tag på A i morse så vi har pratat med honom och sagt att vi saknar honom...

Vi ska träffa Mimmi och Milton och gå en promenad när barnen ska sova. Eftersom det inte blev någon promenad med Sofia och Mattis igår så känner jag att jag behöver röra på mig idag..

Dags att göra lite nytta!

1 kommentar:

Marta sa...

jag förstår att det varit lite jobbigt med N sista dagarna. men skönt att det går framåt.

tack för kommentar hos mig. : ) alltid lika kul.

om du inte redan gjort det så får du gärna rösta i min enkät.

hur har det gått med din trasiga dator, hitat ngn ny?

jag tycker att min mac funkar bra. : )

kram