lördag 24 januari 2009

Mässa

Idag var jag, A och Lilla My på Hälsa och skönhetsmässan i Malmö. Lilla My är snorig och hostig så vi passade på när det var dags för henne att sova middag. Då fick vi gå i lugn och ro.



Jag har läst om en spikmatta som jag fick pröva idag. Det var ungefär en sån här. När man ligger på de sylvassa spikarnaden frigör kroppen ett hormon och förbättrar blodcirkulationen vilket leder till att spänningar släpper och ett lyckohormon frigörs i kroppen. Jag kan ju säga att det gjorde skitont rent ut sagt att lägga sig på den och förstod inte hur jag skulle kunna ligga kvar och slappna av. Efter bara någon minut var jag helt avslappnad och jag kände hur kroppen började pulsera . Efteråt kändes det som jag hade tagit en powernap samtidigt som jag sprungit ett hårt pass. Superskön känsla! Men att ta sig upp igen gjorde bara för B****len ont alltså. Jag är lite stolt att jag testade iallafall :)




Dessutom var självaste Lars Wallin på mässan för att lansera sitt nya sminkmärke. Det var en sprakande färgskala på ögonskuggor, blushers, läppstift och läppglans. Man fick dom i små portponäer i fina förpackningar. Han och hans sminkös sminkade mig så fint så självklart fick en blusher och lila ögonskugga komma med hem!








1 kommentar:

Marta sa...

Ja, den där spikmattan har blivit poppis. Den ska vara mkt bra för rygg och ledvärk. Jag är lite för blödig för såna vassa saker men skulle vara kul att pröva.

Hoppa N blir bra snart. : )