söndag 18 januari 2009

Punktering, babyym och brända muffins...

.. bara för att vi är gräsänklingar här hemma. Imorse såg jag att vagnen hade fått punktering och eftersom vi skulle träffa Pia och Clara för en promenad var jag tvungen att ge mig iväg till Babyland för lagning. Servicen var självklart stängd men en supergullig kille hjälpte mig ändå! Jag älskar servicen jag får på babyland!

Väl ute på promenaden märker jag att däcker har fått för mycket luft och liksom puffar ut på sidorna, vilket ger obalans i vagnen så den gubbade väldigt mycket. Lilla My somnade såklart på en gång av allt vaggandes :)Vi var påväg till ett babygym som hade öppet hus idag. Det verkar kul för barnen med massa lek och redskap!

Nu hag jag precis tagit it brända muffins ur ugnen :( Jag hade gjort bananmffins som jag hade tänkt gotta mig med nu nar jag är ensam. Men vårt lilla busfrö här hemma hade ändrar ugnen till 250 grader och på grill! Inte så konstigt att det blev 12 brända bullar i ugnen...

Inga kommentarer: