onsdag 20 oktober 2010

Älskar henne!!



Imorse var A hemma innan Lilla My vaknade men annars är det inte mycket hon sett av honom de senaste veckorna. Det märks lite på henne och hon och jag pratar mycket om det när han är borta. Hon vill gärna veta att han kommer in och pussar henne när han kommer hem på kvällarna, sähär säger hon och pussar massa gånger ut i luften. Imorse var det bara pappa som dög men såfort han hade gått till jobbet blev hon som vanligt igen och en glad Lilla My gick till dagis i morse. Hon hittade sin väska med russin i som gjorde henne väldigt glad och visade upp för Celeste (en liten tjej på dagis som hon leker mycket med) att hon hade russin i sin väska. Älskar min lilla skatt!

Jag är fortfarande väldigt, väldigt förkyld och att vara höggravid samtidigt gör att det inte finns mycket ork kvar. Tyvärr är nätterna sådär jobbiga men täppt näsa, ond hals och hosta. Det blir med andra ord inte så mycket sömn om jag mellan snytningarna måste gå upp o kissa, eller vaknar av att jag måste vända mig (vet, det gör man inte när man inte har en stor rund mage, men det gör jag nu). Snälla, vill bli frisk innan den lilla tittar ut!

Nu ska jag samla kraft och bege mig till apoteket!

Inga kommentarer: