måndag 18 oktober 2010

Herregud


Bild från häromdagen i HMs provhytt. Koftan blev en favorit och fick följa med hem. Jag älskar den redan!

Var tar tiden vägen? Idag går jag in i v 38. Nyss var jag nygravid och nu plötsligt är jag läskigt nära the big day och jag har endast EN dag kvar på jobbet. Det är helt galet! Idag var min sista dag på Dreambag och det var verkligen med blandade känslor jag åkte därifrån idag. För bara några veckor sedan ville jag verkligen inte sluta jobba och gå hem. Sen dess har min vikarie börjat och det känns verkligen jättebra. Känner att det kommer funka kanon med henne och iom att det känns bra och tröttheten slagit till så är jag nog lite mer redo att gå hem nu. Men jag kommer sakna det, det är helt klart!

En dag kvar på AEC i Lund, sen är jag bara i väntans tider. Om bara några enstaka dagar är jag lika långt gången som jag var när Lilla My föddes. Det är lite kul att tänka på men jag tror att denna lilla tjej stannar kvar ett tag till. Vi gissar datum..

Cattan: trodde i lördags den 16 oktober, tyvärr hade hon fel :)
ALEX: 22 oktober
JAG: 6 november

1 kommentar:

Anonym sa...

Ååh, spännande! Gud du är nära slutet, lyckost :) Så Nelia var lite tidig? Det hoppas jag också på, börjar bli väldans tungt tycker jag! Du ser jättefin ut iaf.

KRAM Emma