söndag 31 oktober 2010

Ställt tillbaka klockan?


Ja herredug så man ser ut :) Det värsta är nog vätskan och att jag känner mig så orörlig. Längtar tills jag kan röra mig mer fritt och gå promenader utan att få sammandragningar. Åh!!

Jag har fått sova riktigt okej de senaste nätterna, skönt! Eftersom man skulle ställa om klockan i morse vaknade Lilla My lite extra tidigt men A gick upp med henne vid 6-tiden och jag kunde sova vidare. När jag väl vaknade var ju inte klockan mycket så Lilla My och jag har bakat bullar, ritat massa teckningar och sjungt högt och tydligt till Mors Lilla Olle. Tydligen en ny favorit hos tjejen. Tack vare den där timmen man tjänade idag känns det som vi har fått massa gjort och klockan är bara lunch!

Nu är hon och A iväg och ordnar bilen lite. Hon ville gärna med och sätta in lillasysters bilstol i bilen så hon fick följa med. I eftermiddag skall vi iväg till Mattis och äta söndagsmiddag hos dom. Ska bli SÅ mysigt och jag anar en riktigt god middag. Tror att Mange är en liten mästerkock där hemma... I like!!

1 kommentar:

ebba sa...

Någon jättetjockis är du inte :-) Bara fin! Söt! Vacker!

Puss