fredag 22 oktober 2010

En ute och en inne

Denna lilla tjej är hemma med mig idag och hon skall till frisören. Vi är SÅ trötta på allt hennes hår som alltid hänger i ansiktet!

Klockan 0200 vaknade jag av mensvärk och tänkte, nu är det banne mig dags. Men det avtog efter någon timme och jag kunde ju absolut inte somna om. Vid 4-5 tiden måste jag somnat och sov som en stock till 730 när det var dags för A att gå till jobbet. En liten tjej utanför magen och en innanför. Lite mysigt är det iallafall att ha det såhär :)

Idag har vi några ärenden vi måste uträtta och ska alldeles strax ge oss ut i stormen. Lilla Mysen sa att hon ville åka till mormor i morse och när jag då berättade att det har kommit snö där mormor bor blev hon helt till sig och sa Jag gillar om snö, mamma!

Så länge lillasyster är där inne i magen måste jag dokumentera den runda bollen jag har där framme på min kropp. Vet att man glömmer det väldigt snabbt när den väl är borta! Så, här är den..



Inga kommentarer: