söndag 10 oktober 2010

Födelsedag igen

Bordet var dukat och redo att tömmas. Jag bakade två tårtor och jag kan verkligen rekommendera Leilas sommartårta med Lemon Curd. Mmm helt i min smak! Barnen tyckte nog jordgubbstårtan men vitchokladkräm var godast. Den gick iallafall åt först :)

Vi hade en riktigt mysig födelsedag igår. När alla gästerna gått så gick hon och sjöng Jag må hon leva... för Mattis idag. Så sjöng hon för alla barnen och sen var det plötsligt mig hon sjöng för. HELA kvällen lång fick jag höra denna sången. Hon blandar också två födelsedagssånger men det blev lika fint det :) Fina paket har hon fått som hon nu roar sig med. Eller just precis nu sitter hela familjen och leker med lera vid köksbordet. Mys!




3 kommentarer:

Marta sa...

Mys med födelsedagsfirande! Vi ska på födelsefirande idag och fira två personer. :)

Har tips på en hemsida för gravida och speciellt för gravida i kph, kanske du känner ngn där!?!

www.mamaprofylax.dk

En god vän till mig som heter Anneli har startat detta företag i Kph.

Hoppas att magen och du mår bra! :)

Annelie sa...

Hej!!

Bloggar inte du längre?

Vad roligt att hon startat i Kph. Jag känner många där och nästan alla vi umgås med bor ju där. Tyvärr har nästan alla barn men jag ska komma ihåg hennes hemsida. Jag har bara några veckor kvar så mig är det lite sent för...

Allt bra med dig annars?! KRAM

Marta sa...

Hej hej!

Bloggar inte så mkt längre, funderar på om jag ska fortsätta i annan form eller hur jag ska göra. Veliga jag angående bloggandet ;)

Ja, spar sidan, kanske kommer det upp ngn som vill profylaxa lite. ;)

Spännande att det är dags snart. :)

Kram