lördag 30 oktober 2010

Vila

De senaste nätterna har min förkylning varit borta och jag har, trots täta toalettbesök, sovit gott. Trots detta är jag trött igen redan vid 9-10 tiden på förmiddagen och har precis sovit min första tupplur. A är med Lilla My på badhuset, hon var överlycklig för hon skulle få glass efteråt, så jag har fått vila i fred. Skönt!

Igår frågade vi Lilla My när hon trodde att lillasyster skulle komma. Svaret blev då: efter att jag har fyllt år! :) Vi försökte förklara för henne att hon hade ju fyllt år, när hon hade kalas och fick alla fina presenter. Men tomten kom inte då, säger hon. Nä det är sant! vi tog inte diskussionen längre än så. Denna gång. Vi fick oss iallafall ett gott skratt!

Jag tycker det är lite kul att ni gissar datum och se om någon kommer pricka in rätt. Uppdaterar listan igen..

Alex: 22 oktober
mamma/mormor: 28 oktober
Göran: 31 oktober
Mimmi: 2 november
Mollan: 3 november
Jag: 6 november
Marta: 8 november


Inga kommentarer: