torsdag 17 februari 2011

Blivande tandläkare?


Våra älskade flickor! Det är inte världens lättaste att få en bra bild på båda barnen samtidigt men söta är dom i vilket falls om helst..

Idag har det varit en mysig dag hos familjen W/B. A och jag gav oss ut i kylan och blåsten på en promenad. Solen sken och det var inte så farligt kallt ändå utan det var helt okej och det blev en uppfriskande promenad. Vi gick och tittade på hus och drömde oss bort för ett tag...

När vi hämtade Lilla My på dagis ville hon väldigt gärna följa med mig till tandläkaren som jag skulle vara hos klockan 1500. Det blev att hela familjen följde med och det blev en promenad till idag mao. Lilla My ville väldigt gärna följa med mig in i undersökningsrummet och var SÅ nyfiken. Jag hade två huvuden ovanför min mun, tandläkarens och Lilla Mys. Hon hängde så nära mig att hennes mun pussade min kind under hela undersökningen :) Tandläkaren (som var en jättesöt dam i 50-60års åldern) tyckte nog det var lite kul att hon var med och visade och pratade med Lilla My hela tiden. Lilla My fick följa med henne och trycka på knappen när dom tog mina röntgenbilder och det tyckte hon ju var kanonkul! Dom blev väldans bundisar, tandläkaren och Lilla My. Så söt! Det gick iallafall jättebra för mig och inga tandtroll i min mun. Då är tandläkarpengarna värda varenda öre :)

Kanske har vi en blivande tandläkare i familjen?!

Inga kommentarer: