tisdag 1 februari 2011

Mobil till den minsta



Minna älskar verkligen den fina fjärilsmobilen som hänger ovanför skötbordet. Väldigt tidigt började hon få upp ögonen för sina vänner fjärilarna och skiner upp som en sol när vi lägger henne där. Tröttnar gör hon inte heller för om hon själv fick bestämma tror jag hon skulle kunna ligga där hela dagarna. Tack Linda för den fina! (som Lilla My fick när hon var liten)

Jag känner mig trött för tillfället och jag tror inte det är sömnbrist eftersom jag numera får sova väldigt bra. Brukar vara en amning per natt de sista nätterna och natten som var vaknade hon första gången 620 så jag hade minsann fått flera timmar sammanhängande sömn. Guld värt! Jag tror behov av lite vitaminer och kanske en dos sol. Skulle nog göra susen!

Nu nattade jag Minna, har jag lyckats montro?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hon är så söt! Och väldigt lik Alex tycker jag. Eller vad tycker ni själva?

Kram
Emelie

Ebba sa...

Söt söt!!

Puss

Annelie sa...

Emelie: jag tycker det är jättesvårt att se vem hon är lik! Ena dagen är det Alex och andra dagen väldigt mig :)