måndag 28 februari 2011

Måndag igen

Jag skrev ett lite längre inlägg om min irritation över As jobb. Raderade det och började om. Ingen större grej egentligen men när det slutade med att jag alla dagar denna vecka fick äta middag med enda sällskap av min treåring (med undantag för i lördags då vi var på födelsedagskalas hos Felicia och stannade på middag) kändes det inte så kul längre. Men idag är det en ny dag och inga tankar skall ägnas till A eller hans jobb. Punt slut! :)

Idag skall jag bara mysa med mina tjejer och jag tänkte slänga ihop en deg nu på morgonkvisten. Baka lite. Tänkte vi kanske skulle ge oss ut på äventyr och ta bussen till Limhamn för att köpa ny vårjacka till Lilla My i eftermiddag. Ska höra vad Mysen tycker om det...

Ha en underbar måndag!

1 kommentar:

Fia sa...

Ha ha, i Limhamn har vi oxå varit fast på VC med Meja. Då bilen ff är sönder så fick jag ta bussen, fy vilket meck.. men kom iaf hem med nya pyjamasar till henne, kunde inte hitta den fina jackan Jag ville ha.
Blev det någon då?