fredag 19 augusti 2011

Ännu ett hjärta i himlen

Även om min far gick bort alldeles, alldelles för tidigt har jag varit lyckligt lottad som haft alla mina mor- och farföräldrar vid liv trots att jag nu snart fyller 30! Jag tror att det är viktigt för barn att få mycket kontakt med äldre människor och jag vet att jag har älskat det, och älskar det än idag. Igår fick min farfar bort och trots att han var 86 år gammal så är det sorgligt ändå!


Idag hoppas jag på muntrare känslor och vi får storbesök från Stockholm. Idag kommer nämligen barnens mormor och mormor Anna (som är min mormor, alltså barnens gammelmormor) på besök och stannar till på söndag. Som vanligt när vi har besök så lyser solen med sin frånvaro och dom får se Malmö från sin gråa sida. Men vad gör det när vi har varandra?

3 kommentarer:

Molly sa...

Hälsa dem så hjärtligt från mig!
kram!

Annelie sa...

Det skall jag göra Mollan!Dom är nog snart på ingång!

Linda N sa...

Stor KRAM från mig.