söndag 21 augusti 2011

Tjejhelg


I helgen har det varit en riktigt tjejhelg här hemma hos oss i Skåneland. Lilla My konstaterade snabbt att det bara var tjejer (hon tänkte inte alls på pappa A) och sa att pojkarna var hemma i Stockholm för att dom var gamla! Vi har haft jättemysigt och varit och kikat på havet och bron över till danmark. Var en snabbis i småbåtshamnen i Limhamn och hunnit med ett besök inne i Malmö och Malmöfestivalen som Lilla My hela tiden trodde var Melodifestivalen och undrade om vi skulle dansa där.... Vi har ätit god, god mat hela helgen och verkligen haft det mysigt och umgåts. Det är inte ofta min mormor kan ta sig hit så jag har verkligen passat på att njuta. Nu har dom åkt hem igen och jag har tränat lite på balkongen med min Marine Corps Man (som grannen kallar honom) som privat tränare. Nu kan jag inte böja benen för att dom skakar så det är bäst jag sitter kvar här i soffan ett litet tag till... Jag bjuder på bilder från helgen medans.

Fina mormor Anna sitter på planet påväg till Malmö.

Vi höll praktiskt taget på att blåsa bort men det är ju vardag här i Skåneland..


Lilla My har "gift sig" hela helgen med pappa A och Minna. Mmmm heeeeela helgen lång har hon gjort det!

Minna har varit en gostjej hela helgen och somnade i pappas famn och har för övrigt myst i famnarna den mesta dels av tiden..





Mys i parken



1 kommentar:

Fia sa...

Vad mysigt ni verkar har haft det med bröllop o allt;). Kuliga bilder, ha ha..