måndag 15 augusti 2011

Jobb, jobb och jobb. Varför är det så viktigt?

Jag känner mig lite låg och irreterad för tillfället. Eller egentligen inte men jag tror det beror på att jag nu inte vet hur, när eller var jag kommer jobba när mammaledigheten är över. Jag är en rutinmänniska och vill veta vad jag skall göra. Eller jag vet inte, men jag har testat att gå hemma utan jobb (när mammaledigheten med Lilla My var slut) och det är något som absolut inte jag gillar. GUD så hemskt och tråkigt det var och det vill jag inte uppleva igen. Det är kanske lite det jag är rädd för, att hamna där igen. Jag vill verkligen inte! Därför har jag redan nu börjat kolla efter jobb och är det något som låter bra så söker jag det redan nu...

Hur gärna jag än vill kan jag inte släppa det helt, det ligger och irreterar i min mage iallafall....


Inga kommentarer: