onsdag 3 augusti 2011

Minna 9 månader

Idag blir denna lilla tös 9 månader och jag fick starta morgonen med en glad Minna i min säng. Vi kunde ligga och dra oss ett tag innan storasyster kom intassandes. Grattis hjärtat!

Dagen bjöd på fint väder så efter lunch gick tjejligan ner till stranden. Så skönt var det! När det var dags för Minna att sova gick jag och Lilla My och köpte en glass och gick en promenad så att lillasyster somnade. Nu när jag är själv (A är bortrest och har vakt en vecka) så har Minnas sovstunder blivit mina och Lilla mys stunder tillsammans då hon får välja vad vi skall göra. På stranden idag när Minna somnat så trodde jag att bada, bygga sandslott eller köpa glass stod högst i kurs. Men istället fastnade hon i skateparken där hon satt och tittade på killarna som skateade. Hon satt där i hela 1½ timme!!



 


1 kommentar:

Ebba sa...

Finaste tjejerna... <3