måndag 29 augusti 2011

God morgon !

Efter många nätter med dålig sömn har jag idag vaknat och känner mig som en prinsessa. Jag sov såklart inte natten igenom för Minna har vaknat en tre gånger ungefär, men jag har sovit gott och somnat om på en gång. Nu har det varit orolig sömn, sjukdomar (tänder) och ovanan att sova borta som givit oss denna dåliga sömn. Men annars är det lite typiskt att jag vänjer mig och sover som godast de sista nätterna som A är borta. Imorgon kommer han hem igen och har då varit borta en vecka. Lilla My har sovit på hans sida sängen och det har varit så mysigt. Vi har hållit i handen i sömnen mitt i nätterna och haft varandras närhet på nätterna. SÅ mysigt men nu är det bara en natt kvar tills den andra stora (Lilla My känns minst lika stor som A i sängen för att hon ligger kors och tvärs i vår säng) ligger på sin rätta plats igen.

Idag skall vi, till Lilla Mys glädje, åka till IKEA. Som hon har längtat till Ikeas lekland som hon själv säger. Jag skall passa på att gå och titta, få inspiration och kanske handla hem en hylla medan Minna förhoppningsvis sover. Denna dag kan bara bli bra efter en sån här skön natt!


Inga kommentarer: