måndag 1 augusti 2011

Tiden?!

Hjälp jag hinner inte med! Tiden försvinner ifrån mig och jag hinner inte alls med det jag vill. Vill jag för mycket då? Idag började A att jobba igen och jag och flickorna skulle ha en hyggedag men Minna ville annorlunda. Hon har skrikit nonstop idag och jag har inte kunnat förstå vad det är om det varit värmen, ont i magen (den har tjorvar lite den också), eller den första tanden som börjar komma?! Dagen blev inte riktigt som planerad men det går ju inte alltid att planera en dag med små barn...

I lördags träffade jag Johanna som är gravid i v 27. Hon är beräknad precis samma dag som jag var med Lilla My (nästan med Minna också) så det är lite kul att kika tillbaka på hur min mage var för 1 resp 4 år sedan. Det har man ju glömt för länge sen....

Nu är bilden med Lilla My i magen väldigt stor och jag kunde inte riktigt förminska bilden så det blev samma perspektiv....


Inga kommentarer: