lördag 25 september 2010

Härlig lördag!


Lilla My i sitt esse när vi var på lekplatsen efter middagsluren. Hon älskar att vara på lekplatsen men idag ville hon gärna hem och äta mellis. Hon visste att en Zoo-tablett ask låg och väntade efter det, så vi traskade hemmåt.

Äntligen lördag och mina enda tankar gick till sovmorgonen vi tänkte ta oss i morse. Tyvärr började båda A och jag skruva på oss strax efter sex (då veckarklockan vanligtvis ringer) och ingen av oss kunde somna om. Vi låg dock kvar i sängen till runt halv nio när Lilla My började röra på sig inne på sitt rum. Vi har haft en skön dag och jag orkade ta mig ut på en promenad medan Lilla My sov i vagnen. Underbart härligt var det!

Nu sitter jag o Lilla My i soffan och myser. Vi tittar på Pippi Långstrump innan hon ska krypa isäng. Hon sitter armkrok med mig just nu och bara myser.. :) Snart kommer A hem med Thaimat också. Vilken härlig dag!

2 kommentarer:

Molly sa...

Sover gumman till HALV NIO????
Vilken lyx!!!!!
Att få sova till 7 är lyx hos oss hehehe

Annelie sa...

Ja.. Hon har ärvt sina sömnvanor av mig! Kommer nästa och har Alex sovvanor är det han som får gå upp på morgonen :)