fredag 21 januari 2011

Tjejerna på friskis

Idag var det premiär för mig att gå på Friskis o Svettis mamma-core pass på ön. Jag träffade Josefin som leder passet i lördags och hon sa att det gick jättebra att ha med sig äldre syskon. Visst tänkte jag, hon får skylla sig själv :) Så idag hade jag båda barnen med mig men till min stora förvåning gick det hur smidigt som helst. Minna låg och sov i vagnen utanför salen tillsammans med några andra bebisar och dom blev passade av en Friskis mormor som vaggade vagnarna om så behövdes. Lilla My satt på en egen madrass bredvid mig och tittade storögt på alla som gympade. Ibland åt hon äppelbitar och ibland tittade hon på pippi på min mobil. Jag blev svettig och riktigt trött i armarna. Vi hade det hur mysigt som helst :)


Minna ligger och charmar mamma i vagnen. Hon är så mysig nu när man får lite mer kontakt.


1 kommentar:

Fia sa...

Duktiga du som vågar gå dit med båda, och så klart duktig som tränar:-)