söndag 16 januari 2011

Tummen



Lilla Minnas tumme är mer och mer i hennes mun nuför tiden. Hon smackar, dreglar och letar, med tummen i munnen. Så sött! Jag vet inte om jag skall försöka stoppa in nappen istället och se om hon vill ha den. Känns som det kan vara en aning lättare att sluta med napp i framtiden än kära tummen?! Här ser ni förresten hennes gigantiska bula ganska tydligt, den går liksom inte att undivka. Längtar tills vi skall till doktorn och får (förhoppningsvis) veta vad det är för något.

Nu är det sängdags för mig. God natt!

1 kommentar:

Ebba sa...

Sötis som suger på tummen :-) Men oj. vad stor bulan har växt sig... el är det kameran som ger lite förstorande effekt.

I julas när jag fick träffa Minna för första gången så var hon ju mindre än på bilderna :-)

Jag gillar att se att ögonen verkar gå mot det bruna hållet :-)

Puss