onsdag 26 januari 2011

Det snöar igen!

Efter dagislämningen imorse gick jag en lång skön promenad. Luften var riktigt frisk, solen sken och snöflingorna yrde. Vilken blandning! För bara några dagar sedan kändes det som våren var påväg och vårkänslorna pirrade i magen, trots att vi bara är i mitten av januari. Jag tycker nästan det är lite skönt att det blir kallare och snön kommer tillbaka, annars blir längtan efter våren väldigt lång!

Dopplaneringen har tagit fart här hemma och kyrka, präst och lokal är bokat och inbjudningskorten håller jag på med. Var på stämpelbutiken, Matton och Panduro idag för att få lite inspiration och köpa hem det som behövdes. Jag har en ungefärlig bild av hur jag vill att inbjudningarna ska se ut. Ska bli lite kul att se om det är så det slutliga resultatet kommer att bli.

Inga kommentarer: