torsdag 13 januari 2011

IKEAS lekrum

A skulle egentligen vara bortrest på en långresa med jobbet nu men resan blev inställd i sista sekund så ingen är gladare än jag idag. Typ! Nu har Lilla My varit sina tre dagar på dagis denna vecka och dagisfröknarna berättar för oss att hon börjar få sin egna vilja, vilket dom påpekar är väldigt bra för henne! Fröknarna tycker det har hänt mycket med henne nu under julledigheten och att hennes språk utvecklats mycket också. Det är lite kul att höra!

Idag åkte vi till Ikea för att handla hem lite hyllor, krokar och ramar till Lilla Mysens rum. Vi frågade henne om hon ville vara på Ikeas lekrum och det ville hon. Hon överraskar oss hela tiden just nu för varken A eller jag trodde hon skulle gå in, vilket hon faktiskt gjorde. När en timme gått och vi ska hämta henne så berättar personalen att det gått jättebra och hon hade genast hittat en vän. Så sött!

Lilla My är verkligen inne i ett utvecklingssprång just nu och det är jättespännande. Lite läskigt också för hon blir ju bara så stor så snabbt. Min lilla tjej, måste gå in och pussa på henne innan jag kryper isäng.

God natt

Det var faktiskt lite nostalgi när vi skulle lämna in Lilla My i småland på IKEA för han som tog emot henne var ny på jobbet och under upplärning. :) Jag saknar IKEA!

Inga kommentarer: