lördag 22 januari 2011

Träna med träningsvärk

Igår hade vi en mysig fredagskväll med goda vänner på besök. Hela familjen kom isäng S E N T men klockan ringde iallafal 715 imorse. Idag var det nämligen dags för familjegympa på friskis igen. A var inne på jympan med båda barnen (Minna sov i bilstolen) och jag var i gymmet. Jag har en härlig träningsvärk i kroppen sedan igår så det var ju bara att fortsätta i samma andra. Härligt! Nu är jag så mör i benen att jag går som en anka..

Efteråt åkte vi till DK för att fira flickornas kusin som fyllde 11 år idag. God mat, mumsig tårta och riktigt mysigt var det. Lilla My somnade gott efter dagen. A och jag har kollat en film och ätit lite tacos nu ikväll men alldeles strax blir det sängen för mig och Minna iallafall...

Sov gott!

Inga kommentarer: