söndag 9 oktober 2011

För några veckor sedan var vi på en bondgård tillsammans med  några vänner i Danmark.  Jättemysig liten bondgård som man fick gå omkring och upptäka på. Ett ypperligt tillfälle att ta fina bilder på barnen men tyvärr dog batteriet på min kamera så jag fick inte med mig så många bilder hem. Denna däremot, på lilla Sofia, är en favorit!

Alldeles, alldelels snart skall jag krypa ned i sängen. Jag var redo för sängen redan vid niotiden men sitter fortfarande kvar i soffan. Får liksom inte häcken ur... Men NU, skall jag gå och lägga mig!

Sov gott!


2 kommentarer:

lillemor sa...

En stor och varm kram till den stora tösen i dag. Hoppas du får en rolig födelsedag! Nästa gång ni är i Stockholm måste vi boka in en träff i Nacka.Följer med glädje bloggen om er familj och imponeras även av den duktiga fotografen! Kära hälsningar till hela familjen Lillemor

Annelie sa...

Tack Lillemor! Nästa gång kommer vi gärna och röjer lite i Nacka :) Det är så kul att du vill skriva här emellanåt! Kram på dig