lördag 8 oktober 2011

Kamerasug

Ser ni vad detta är? Det är regndroppar som ligger på min brors nyvaxade bilhuv. Det såg himla häftigt ut att så jag var tvungen att ta några bilder..

Dagarna närmar sig och här hemma är det nedräkning. Lilla My har nedräkning för på tisdag är det hennes födelsedag. Jag försöker förbereda lite smått eftersom A har vagt nu. Kan ju inte direkt gå och köpa hennes födelsedagspresenter med henne i släptåg....

Lördag klockan 1015 innebär dans för Lilla My och eftersom A har vagt så var det familjens alla tjejer som begav sig till stan. Hon älskar sin dans och har träffat en ny liten vän som heter Ellen som bor i samma by som vi gör. Så på måndag när både Ellen och Lilla My är hemma från dagis, skall vi träffas och döda lite tid tillsammans. Perfekt!

Jag är helt galet sugen på en ny kamera. Min har ju faktiskt några välanvända år på nacken och först så ville jag väldigt gärna köpa ett nytt objektiv men insåg att jag nog borde införskaffa ett nytt kamerahus före. Så nu är jag väldigt sugen på både ett nytt kamerahus och objektiv. Hmm... det är ju så kul att fota och nu är jag nog inne i en fotaperiod igen... jag får nog sukta och önska ett tag till! Eller kanske drömma, för nu skall jag gå och sova!


1 kommentar:

Helsemarie sa...

Køb dog et nyt kamera Annelie.. Du køber aldrig noget til dig selv... Du har fortjent et nyt kamera:)