onsdag 26 oktober 2011

God morgon



En eftermiddag för inte så länge sen när Minna behagade somna i min famn. Mysigaste stunderna som finns!

Minnas sovrutiner har ändrats de senaste dagarna. Igår vaknade hon en gång på natten och fick en flaska välling. Vaknade sedan halv åtta på morgonen och tyckte det var en bra tid att börja dagen på. Jag låg halvvaken och undrade när hon skulle vakna...

Inatt vaknade jag av en hemsk mardröm vid halv ett och ville absolut inte somna in i samma dröm igen. Låg och undrade om Minna skulle vakna snart och vilja ha en flaska, men måste ha somnat om. Vaknade klockan halv sju på morgonen av att Minna hade vaknat. Hon har med andra ord sovit igenom hela natten! Att hon då går upp halv sju gör mig ingenting!

Jag fullkomligt älskar hennes nya sovrutiner!


Inga kommentarer: