tisdag 11 oktober 2011

Grattis min älskade Nelia, 4år!

Jag får en klump i halsen och blir alldelels sentimental när jag skriver detta inlägg och kikade igenom bilderna från  när Lilla My kom till världen. Denna bild är en av favoriterna och man ser hur stor bodyn är som då var i stl 50. Stl 44 satt alldeles perfekt på henne då, då liten, men naggande god!

För exakt fyra år sedan låg jag med min första lilla flicka på magen och tårarna rann. Det allra första mötet med sitt första barn är något speciellt, en underlig känsla och då är man lyckligast i hela världen! En fjäderlätt liten tjej på 2700g var hon då men idag fyller hon 4 år och väger ungefär 14kg mer. 18,5kg kärlek!

Grattis älskade Nelia på 4års dagen! 


2 kommentarer:

Molly sa...

Grattis, grattis

Annelie sa...

Tack Tack :)