söndag 2 oktober 2011

Välkommen Oktober

Fick tips att det fanns små missar till det mindre barnen och hade Lilla My fått sig ett par måste jag ju vara rättvis... så Minna fick sig ett par hon också. Dom skiljer lite från varandra och jag gillar båda, dom är bara så söta! Blir perfekt till alla kommande kalas och festligheter som väntar...

Nu har vi gått in i oktober, kanske den första riktiga höstmånaden för oss som bor i Skåneland trots att den i år hade en strålande start med riktigt högsommarväder! Man märker dock att det blir kyligare på nätterna och mörkare om kvällarna men att krypa ner i soffan, tända ljus och dricka en kopp te har jag inget emot. Det tycker jag bara är så mysigt!

En riktigt härlig familjedag hade vi igår som startade tidigt inne i byn för klockan 1000 var det dags för Lilla Mys dans. När dansen var färdig kom dom små solstrålarna ut som målade katter. Lilla My började genast berätta om dansen, vännerna och allt annat dom gjort. Efteråt fick jag lite egentid på stan medan övriga familjen gick till lekplatsen. Det var skokris för mig och jag behövde verkligen komma därifrån med ett par skor för ballerinas kan man inte gå i länge till. Kläder skulle jag också behöva. Dock kom jag bara därifrån med ett par skor (tack Fia för hjälpen! :) och kläder till Minna. Alltid något!

Inga kommentarer: