tisdag 25 oktober 2011

Julen är faktiskt redan påväg!



På bilderna är jag, för exakt ett år sedan. Väldigt höggravid och några dagar kvar till Minna kikade ut. Ibland när jag tittar på gamla bilder från när jag var gravid känner jag inte alls igen mig. Är det inte konstigt? För ett år sedan var jag gravid, jag har varit det två gånger, sammanlagt nästan 20 månader, och ändå är det lite svårt att minnas klart?! Är det bara jag eller har ni andra så också?
Jag och Minna ordnade med några små ärenden medan Lilla My var på dagis idag. Jag smet in på Village och kikade lite på julsortimentet dom hade fått in. Känns nästan som jag tjuvkikar, eller kanske fuskar, när jag tittar på allt som hör julen till, redan nu! Men så mycket fint fanns det och jag höll mig från shopping. Får vänta några veckor till tror jag.... nu tänkte jag sätta mig och gotta mig i deras katalog istället!


Inga kommentarer: