måndag 24 oktober 2011

Ingen stor grej men en stor lättnad!


Jippi! YES! Lovely! Jag har lätta fjärilar i magen av lättnad tack vare, en egentligen inte så stor grej, som hände idag. Finally liksom....

Som sagt, inte så stor grej, men jag sålde Lilla Mys gamla vinterkängor på blocket och skickade dom till hon som skulle köpa dom. Detta gjorde jag förra måndagen på förmiddagen och tänkte att hon då borde ha dom på tisdagen. Posten lovar ju nu i deras reklam, snabb och säker frakt. Dom dök aldrig upp hos köparen... Lurade hon mig? Hon trodde ju säkert att jag lurade henne!

Vi hade mailkontakt varenda dag men dom dök inte upp förra veckan. Man får en sån där lite dum klump i magen trots att det inte är så stor grej... men så idag, dök dom upp, och jag fick ett glatt mail från henne. Sicken lättnad!!



Inga kommentarer: