fredag 3 oktober 2008

Dan före doppardan..

Eller rättare sagt dan före vår bröllopsdag :) Tiden har gått SÅ snabbt och jag kan inte förstå var tiden har tagit vägen. Igår hämtade vi mamma och Göran på flygplasen. Så mysigt att dom kom redan igår! Efter det skulle vi till fotografen för att prata och planera lite inför lördag. Lilla My följde med mormor och Göran och handlade sushi.

När jag såg fotografen kände jag verkligen igen henne men kunde inte placera var ifrån. Så kom jag på att hon hämtade och prövade sin egna brudklänning när jag var och provade min! Mimmi du var med och den var hon med den perfekta "hyllan" ha ha ha.Vi småpratade då och hennes klänning var jättevacker! Sen kom vi fram till att dom bor typ tre gator ifrån oss! Världen är allt bra liten ibland!
Vi ska ta bilder ute så jag hoppas att vädret är fint! Blåsten stör inte så mycket,vi bor ju trots allt i Skåne, men regn slipper jag gärna ifrån :)

Dags att dricka en kopp te för att sen ge oss iväg till kyrkan.... speckat schema idag med andra ord!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahahha!!! är hon er fotograf??? fy vad komiskt!

Marta sa...

oh, va härligt det låter! jag har glömt att komma in här o önska er lycka till men det verkar ju att ha gått finaste fint. : )

ska bli kul att få se lite bilder till. för det hoppas jag verkligen att jag/vi får. : )

kram

samma blogg, ny adress