tisdag 28 oktober 2008

Vi kommer till Stockholm

Nu har vi bestämt att vi förhoppningsvis åker till Stockholm den 16 - 23 november. Det KAN ju ske förändringar på As jobb, det vet jag ju, men planen är att vi åker då. Jag längtar verkligen för att det var länge sen nu jag var i Stockholm och hälsade på. Vi kommer bland annat hjälpa min bror och hans tjej att flytta till deras nya lägenhet. Hälsa på mormor och morfar ska vi också
göra!



Idag träffade vi två systrar, Pauline och Penny, som ska passa Nelia vid lite olika tillfällen. Vi har ju inga nära här nere i Skåneland som kan passa Nelia ibland. Med As konstiga jobbtider när han kan vara borta väldigt mycket så kommer det att underlätta att dom finns tillhands.
I december är A och jag bjudna på 30-års fest och då ska systrarna P sitta barnvakt men jag tror vi ska "öva" en gång innan. Jag ska nog bestämma en dag när A och jag ska gå på bio, jag vet att han längtar efter det också! Jag vågar nog skriva det här för jag vet att han oftast inte läser inläggen utan bara kollar på bilderna! ha ha Jag tar chansen....

6 kommentarer:

Anonym sa...

oj så söt din lilla tjej är! kul med en stockholmstripp =)

Var med om tävla om en lila skinnväska på min blogg, värd 799 kronor!

Anonym sa...

Åh! två söta tjejer kramar o pussar mamma/mormor

Marta sa...

vilken söt bild er! : )

kram

Marta sa...

okej, jag ska gå o plåga mig ngn stans nu... gå in på min blogg! bajs!

Anonym sa...

Hej tjejer! Vilket fint kort på er. Hoppas vi ses när ni kommer till Stockholm. :) Många kramar, Linda N

Anonym sa...

Hej tjejer! Vilken fin bild på er. Hoppas vi ses när ni kommer till Stockholm. :) Många kramar, Linda N