fredag 24 oktober 2008

Fredag!

Idag är det fredag och det betyder att.... min man kommer hem! Jag har inte alls vant mig med att säga min man. Iallafall... han har varit bortrest och kommer hem i eftermiddag. Längtar! Igår när jag la Lilla My så hörde jag att hon tappade nappen på golvet. Jag öppnade dörren och då ropar hon "pappa?". Jag visste att A skulle bli glad och stolt om han hörde det så jag skickade ett litet sms och han smälte. Hon hoppades så att det skulle vara pappa.

Igår hade Lilla My besök av Victor, Nova och Mattis. Mattis hade ramlat och slagit i pannan och fick åka till dr och limma ihop såret. Stackars Mattis! Man såg världens största bula under tejpen. Här var det barn och leksaker överallt och dom for runt, runt. Springer efter varandra och tar varandras leksaker. Efteråt somnade alla barnen bums och vi mammor gick en promenad i det härliga vädret.

Vi behöver en åkpåse till vagnen nu när det börjar bli kallt ute. Var på Babyland och babyringen idag och jag tycker inte det finns så många varianter. Den jag står och funderar på nu är OTHs med knäppning fram. Någon som har erfarenhet av den eller tips på någon annan bra? Har man åkpåse när dom har tjocka overallen på också? Hmm....

Nu ska vi sätta fart på den här fredagen!

KRAM

1 kommentar:

Marta sa...

va gulligt! : )

om du får tid innan 22 imorgon får du gärna rösta i min veckoenkät - finns högst upp till höger på min blogg! tack på förhand! (om du inte redan gjort det såklert! : ) )

kram