söndag 19 oktober 2008

Hemma igen

Hemresan gick bra och jag är glatt överraskad att jag inte tyckt att resorna tagit så lång tid. Ibland när man bara flyger 3-4 timmar känns det som en evighet och jag brukar redan då få träsmak i baken. Men det fick jag inte alls den här gången.

Jag hade sovit lite på planet med A kunde inte sova alls. När vi kom hem gick han och vilade i tre timmar, det behövde han! Lilla My var ett vrak och somnade snabbt klockan 19. På kvällen när jag blev trött redan vid klockan 20 var ju såklart A pigg. Jag höll mig vaken till 21 och somnade bums. Lilla My vaknade klockan 0015 och var pigg! Tur att A är ett vaket mirakel ibland för jag kommer inte ens ihåg att dom var uppe till klockan 2 inatt... Lilla My hade flugit runt och lekt i två timmar.

Nu sover båda två och jag ska strax göra mig klar för att vi ska åka till DK och gå på Gabriels dop klockan 1000. Jag har sovit i 9 timmar! Tror ni jag var pigg för det? Nix!

Inga kommentarer: