fredag 31 oktober 2008

Jag står i köket med Beyonce

Nu står jag i köket och pysslar samtidigt som jag lyssnar på Beyonce - If I Were A Boy.
Jag har banan och marabou muffins i ugnen, ett recept jag fick från Erica på jobbet för länge sen, tyckte det var dags att testa det nu. A har önskat taco idag och jag har önskat vin, så det blir det. Jag undrar om A och jag har köpt hem vin någon gång tillsammans?! Det tror jag knappt... :) Så det var på tiden!

Jag skär grönsakerna med våra nya knivar som vi fick i bröllops present och dom är SÅ bra! Underbart lätt att skära med och sknivarna väger ingenting. Nu är det kul att laga mat igen...

3 kommentarer:

Anonym sa...

taco är verkligen perfekt helgmat, vi äter nästan det en gång i veckan haha... så gott ju!
hoppas ni får en mysig dag!
kram

Anonym sa...

Låter smarrigt med banan och marabou muffins. :) Själv har jag bakat banankaka med hasselnötter i. Mums!! :)

Marta sa...

ja, det är liksom mellan ngr minus till ngr plus om dagarna o alltid minus på morgon o kväll nu. brrr!!!

hoppas att helgen varit bra. : )