söndag 26 oktober 2008

Vintertid



Ni har väl inte glömt att ställa tillbaka klockan?! Jag har inte ställt om en enda klocka än så länge men vissa ställer ju om sig själv, som tex på datorn. Så nu vet jag inte riktigt vilken klocka som jag ska titta på.

Vintertid? Inte låter det som att det är vintertid redan? Jag har alldeles nyss gått med på att hösten är här och det börjar höstmysas här hemma med goda soppor, filmkvällar och lite varmare kläder när man går ut. Men jag vet ju också att när vi nu på lite sydligare breddgrader får vi nog vänta på den riktiga vintern ett bra tag till.

1 kommentar:

Anonym sa...

hej gumman!
tck, jag är jättenöjd! koftan är från mee too, köpt på busiga björnar på triangeln... om du vill kan vi köra dit i veckan, dom har utförsäljing denna veckan också.sen stänger dom. så kan vi ta swedla outlet också.

kram