måndag 6 oktober 2008

Tack!!

Tack alla för att ni var med och gjorde vår dag alldeles underbar! Den var helt perfekt och mer känsloladdad än jag någonsin kunnat ana.. :) Ni är underbara!

Vi har inte sett några bilder ännu men längtar tills vi får se några. Vi vill jättegärna ha bilder som ni har tagit! LÄNGTAR!

Resan gick mycket fortare och smidigare än jag trott. Nelia blev lite övertrött mot slutet men det var nog mest dom övriga passagerarna som tyckte det var jobbigt. Nu är vi här och det är VÄLDIGT fuktigt här.. mitt hår blir alldeles krulligt av all fukt :) Jättesnyggt!

Puss o kram


4 kommentarer:

Anonym sa...

Det var ett jättevackert bröllop! Ni var SÅ fina! Jag har visat bilder på jobbet :-). Hoppas att ni får en jätteskön semester. Passa på och njut av värmen, solen och av varandra.Många kramar Suzanne

Anonym sa...

Du var verkligen en prinssesa som den lilla engelska flickan sa...:-)
Ert bröllop var helt perfekt!!!
Men hjälp vad rörd jag blev när jag såg er komma in i kyrkan...:-)
Ni var så otroligt vackra!
Hoppas ni har en underbar smekmånad med lilla my.
Saknar er!
Puss och kram Linda

Anonym sa...

Bröllopet var jättefint, romantiskt, känsloladdat och vackert!
Skönt att höra att ni är på plats där borta på andra sidan jorden. Ha två underbara veckor och koppla av och ta hand om varann!

Puss o kram

Anonym sa...

Stort stort grattis till er båda!! Hoppas att ni fick en underbar dag.

Kram Cattan