torsdag 30 oktober 2008

Varit på besök i Klagshamn

När vi kom hem från semestern så låg det en kallelse till cellprovtagning i brevlådan. Nice... not!

Det var det iallafall dax för i dag och eftersom A var på skjutbanan så fick Lilla My vara hos Sofia och Mattis i Klagshamn. Jag var där ett tag innan jag skulle åka iväg och vi åt lunch tillsammans alla 4. Efter det var det sovdags och båda barnen sov är jag åkte iväg.

När jag kom tillbaka lekte dom så fint och det hade gått jättebra. Hon hade inte alls varit ledsen och ville inte pussas när jag kom tillbaka :)



Tack snälla Sofia för hjälpen! Du har en innetående, bara att säga till!!

1 kommentar:

Anonym sa...

usch då! men bra att ha det gjort iaf, o få bekräftat att allt är som det ska!

har gjort en länk till dig, hoppas det är ok!