onsdag 29 oktober 2008

Helmysig dag

Dagen började med mys i sängen. Lilla My och jag hade det riktigt roligt och hon jagade sin napp som jag höll i. Hon for runt i sängen och skrattade riktigt gott!



Sen åkte vi med Mimmi och Milton till Moltex Outlet i Svedala. Där fyndade jag jättesöta sängkläder, filtar och en matta till Lilla Mys rum. Det ska fixas och donas till ett mysigt barnrum til henne.

Vi tog en sväng förbi Svedala Outlet också. Jag hittade SÅ söta kläder från Paul Frank som jag inte kunde motstå. Jag ska ta en bild på det senare så ni ska få se!

Vi gick en runda i Mimmis område för att Lilla My skulle få sova men hon låg bara med stora ögon och tittade. Vi gick hem och drack te och åt pepparkakor istället. Milton fick vara med om Lilla Mys pussrace. Hon pussade, pussade och pussade.


Inga kommentarer: