måndag 20 oktober 2008

Jetlag

Vi trodde inte att vi blivit så jetlagéd efter hemresan. Igår kväll låg vi i sängen och vände och vred på oss och ingen kunde somna. Vi som borde varit väldigt trötta kunde absolut inte sova... När jag väl somnat in vid 00 vaknade Lilla My och grät för att hon var så snorig. Jag fick sitta med henne till strax efter ett då hon somnade om. Sen somnade jag som en stock. Hela familjen vaknade samtidigt klockan 1115 i morse! SÅ länge har vi inte sovit se...... sen vi var tonåringar? :)

Nu tvättar och fixar vi här hemma och Lilla My springer omkring med en snorig näsa. Alex har gått iväg och tränat och efteråt är det min tur. Det var länge sen så det ska bli härligt...

Ikväll är det mys i soffan som gäller och när Lilla My somnat så ska jag och A sätta oss och kolla på alla våra bröllopspresenter! Kul!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

välkomna hem familjen gifta!!!! =)

Marta sa...

va kul att du gillar enkäterna. : )

o kul att kolla bröllopspresenterna. spännande!