torsdag 18 december 2008

Födelsedags shopping

Jag har haft klädkris länge här hemma. Garderoben är dåligt uppdaterad eftersom jag varit gravid och ammat länge, då var kläder inte så roligt att köpa till sig själv. Så i födelsedagspresent igår fick jag ett present kort på Moo i Danmark av min söta A. Dom har jättemycket fina kläder så det här skulle bli kul! Vi åkte dit redan idag...

Jag prövade och prövade massa kläder och jag är så nöjd med vad jag fick med mig hem!

Det blev en klänning från bzr, en skjorta från Malou Sander, och en klänning/tunika från Vila. Sist men inte minst så tog jag stövlarna som jag länge trånat efter från Ilse Jacobsen.

Stövlarna har ett ullfoder som kommer värma mina fötter gott...

Är du sugen på lite dansk design så kan jag absolut rekommendera en titt in på Mooshop.dk

1 kommentar:

Anonym sa...

vad härligt med lite nytt i garderoben! kan tänka mig att man som mamma inte tänker på sig själv i första hand, speciellt inte i klädesväg =)

kramar!