fredag 26 december 2008

Leila Lindholm goes Living magasin



Jag har läst att den stora kock favoriten Leila Lindholm ska starta ett eget "Living" magasin, Leilas Country Living. Magasinet inriktning är inredning, recept och trädgård. Första numret kommer ut i Mars. Jag längtar redan!

Jag har alla (tror jag) hennes kockböcker och de är inte bara kockböcker med olika recept utan fina bilder och massvis med inspiration. Hon är bara så inspirerande och det ska verkligen bli spännande att läsa hennes nya magasin!

2 kommentarer:

Marta sa...

re: Annelie

men är det inte så att det är tanken mer än själva gåvan som är glädjen!?! så känner jag lite iaf. : ) kram

du, vilken tilläggsgrej är det du har för att kunna publicera besöksantalet i bloggen?

kram

Marta sa...

re: Annelie

jo, men visst blir man ju superglad av en present man verkligen inte tänkt man ska få. men då menar jag att det är ngt som verkligen är ngt speciellt och som har en tanke bakom sig. om du förstår vad jag menar.

ska kolla sidan du tagit besöksräknare ifrån. tack!

kram