lördag 13 december 2008

Grattis Kevin!


Gårdagens idolfinalister. Kevin blev vinnaren!

Igår var det Idol-final och jag satt bänkad i soffan. A var på julfest på jobbet och jag hade tänkt bunkra upp med lite gott men hann aldrig till affären så det blev en apelsin för att hålla mig vaken till slutet!

Kevin var en klar vinnare men jag gillade verkligen Alice! Sockersöt tjej men en röst jag verkligen gillar. Men det är ju faktiskt 2orna det har gått bra för dom andra åren så man vet ju aldrig. Grattis till dom båda iallafall! Kevin är ju en vinnare med tanke på att han bara varit i Sverige prick ett år och pratar redan så bra svenska. Imponerande!

Idag ska jag och Mimmi gå på julkonsert och det ska bli så mysigt. Hoppas att julstämningen infinner sig igen för julen är verkligen nära nu! Innan dess ska vi ut och handla en julgran så det är bäst att sätta fart!

Inga kommentarer: