torsdag 4 december 2008

Hem? längtan...

A arbetar ganska mycket nu så vi är ensama hemma. Lilla My och jag myser/hygger oss väldigt mycket och har det ganska mysigt. Men när A är borta mycket blir hemlängtan till Stockholm stor och jag kan känna mig ganska ensam.... jag vet, det är mitt val och jag har vänner jag träffar här också, men det är inte riktigt samma sak. Det är inte värre än att ta tag i saken, så imorgon åker vi till Stockholm en vecka!


Mammas pussar är bäst.... :)




När jag pratade med mamma idag och hon berättade att dom skulle på julmarknad i helgen så brast det! Jag vill ju också med.. Då bestämde vi båda att vi skulle komma. Väl hemma igen var biljetterna beställa på nolltid :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

åh gumman...förstår att du känner dig ensam och att det är jobbigt! förstår också att det inte är riktigt samma sak som med dina barndomsvänner. men for what its worth, så finns jag och milton här för dig o nelia!! då ses vi inte nästa vecka... hoppas du är tillbaka tills julshowen..? kramis

Anonym sa...

Förstår att du åker till Stockholm och stannar en vecka. Usch, vad jobbigt det måste vara för dig att känna så men såklart är det ju bättre när A är hemma. Följer din blogg och jag hoppas att du får riktigt mysigt i Stockholm. Kram från VEA och Liam

Marta sa...

va mysigt. : )

tack för första tävlingsbidraget. hoppas att det trillar in lite mer förslag så att det iaf blir en tävling. ; )

trevlig fredag. kram

Annelie sa...

Tack för era söta kommentarer! Det värmer att läsa.. Nu är vi i Stockholm och jag njuter för varje sekund ;) Kram kram