torsdag 4 december 2008

Kånken i julklapp




SOM jag har letat efter denna ryggsäck! Det ska bli en julklapp till Lilla My och blir perfekt när hon börjar på dagis och ska ut på utflykter/turer. Jag vill helst ha den rosa och har letat i hela Skåne efter denna. Den är tydligen slut i hela Sverige... typiskt!

Men med mammas och Görans hjälp i Stockholm fick vi tag på en i Örnsköldsvik som skickades till Stockholm. Göran ska hämta ut den idag och jag är happy! Tack för att hjälp mamma och Göran, ni är bäst!

Kånken har massor med fina färger och den bruna och röda är också jättefina. Svart är klassisk och den mörkblå är också jättesnygg. Svåra val! Jag blev lite girig och det blev lite av en sport att hitta den rosa när den var så svår att få tag i... :) Men nu är den funnen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken tur du har :-) Du kommer vara ännu nöjdare med Kånken i rosa nu när det blev en sport, som du själv skrev. Kram

Anonym sa...

den rosa var superdupersöt så det var helt rätt val tycker jag =)
kram!

Anonym sa...

åh vilken fin, kul att du fick tag iden =)